hemma igen.

* min stil nu vettu :) *

Hej! Kom hem från stugan idag ;D Det var faktiskt väldigt roligt där, vi solade hela tiden, & promenerade haha , och badade någon gång si så där.. Men de var skit varmt vissa dagar, men helt plötsligt kommer en skit kall  vind ( typ vinter vind ) .. och så :/ men endå så tog ja inte på mig jackan eller tröjan, så till slut blev jag sjuk :( fick feber, och halsproblem .. Men har bara halsproblem kvar, febern har iaf gått över =)

Gootland om en vecka yeeey ^^ .. Ska bli feta kul, även om man nu då, har förväntat sig att nått ska hända eller något, och det inte händer, så blir man ju jävligt ledsen & besviken, menmen , de ska endå bli roligt att åka bort från skabbigaste örebro! Aight <3 & jag har lärt mig en läxa, att inte se fram emot något för mycket, de kommer bara gå åt andra sidan ;/ ..

Have a nice day! =)

xoxo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0