Gotland.

Hej. Igår var det rix fm, gick dit med Nattuuh och Amaal, men träffade också Emma och regina en stund =) ..
Ola Svensson, Brolle, Patrik Isaksson, Alcazar, Star pilots, Velvet och Marie fjasko kom =P ..
Gillade bara ola och Brolle, men jag gillade patrik isaksson sista låt, den han sjöng sist, för då fick alla sjönga med och den kunde liksom ALLA..


Idag åker vi till Gotland, ändrade planer... En hemsk sak har hänt så vi vart tvungen att flytta fram det ...
Idag natt kommer farmor och hämtar oss, Sedan åker vi till nynäshamn och tar plats och sover lite typ, sen 07.30 går båten på fredag morgon.. Det ska bli jävligt kul att åka till världens bästa ställe, men en hemsk sak har hänt, så de kanske blir lite drama där också...

Just nu sitter jag här i min nya klänning som jag fick igår, ska ta kort på den sen så ni får se =) .. Jag käkar frukost och ska snart packa lite, eller massor massor massor.

Den första maj ska jag till London, första gången jag åker utomlands :) jag vet , de e lång tid kvar, men de ska bli fett kul=) Åker med morsan och systrarna. hihi. <3

Kommer inte kunna skriva blogg på en veckas tid nu.. För är ju på Gotland och har SEMESTER och i vårt tält har vi inga datorer ;) ..

Take care..

xoxo / Elly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0