you are the voice in me.



Sitter här och äter en digistiv kex och dricker julmust=) muuuums! <3, och har fortf ont i halsen, illa det. men de är bättre, inte lika hes i alla fall bara typ hostar och de gör lite  ont fortfarande, men de vänjer man sig vid ;D
inte gjort mycket idag, somnade förut! Illa de :/ , men var skit yr och jag vet inte vad, så jag vart tvungen att vila, skulle bara vila i ngr minuter men vaknade 2 timmar senare xD..

Imorgon är det öppet hus på kvällen i min skola :/ vi ska typ redovisa för en massa nior och andra,  och göra massa annat shiet, orka liksom? aja, så det är från 5 till kl 9 , sen kommer vi sluta skolan på min födelsedag :D då jag fyller 18 år, den 18 dec ;D vi slutar då ist för den 19 eftersom vi går på öppet hus! aja, vetej va jag ska säga.
Men Regina ska iaf hänga med mig till öppet hus =) ..

Men börjar bli trött igen så ska nog snart sova efter 2 kex (;

kyss på skinkan ! <3 / eran .

p.s. classi är bäst =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0