sjukling där.

hello! =)

Sitter i skolan & har rast till 10.10 , ska ha pedagogisk ledarskap!  pallar inte, vill bara hem, har så jävla ont i halsen & blir bara mer & mer hesare och hostar som en jävla åsna! :/ men har i alla fall halstabletter, men dom är väl snart slut ;/. menmen, hoppas detta går över tills torsdag i alla fall? Har öppet hus i skolan då, haha .. Så ska redovisa med min grupp för en massa som ska börja ettan nästa år i barn&fritid haha ;D .. och jag kommer säkert bli ennu hesare tills dess :S fan jag orkar inte hosta hela tiden, men de blir typ tvångst för annars kliar det i halsen och gör ennu ondare!

I helgen var jag sjuk:/ hade lite feber och jätte ont i halsen, så sov typ hela lördagen nästan. Men min hals blir bara ennu värre, hoppas den inte blir som i ettan, då  man knappt hörde vad jag sa, för att jag var så hes! Då kommer jag skämmas som fan haha! xD ..

aja, nu ska jag väl snart dra in på min lilla lektion ;/ tråktråk. Men vad gör man?

17 dagar tills jag fyller 18 år =)  18 december!
23 dagar kvar till julafton ;D 24 december!
29 dagar kvar tills vi åker på ålandskryssning <3 30 december!
30 dagar tills det är nyyyyyår! 31 december!

huhu / Ellyyyyy. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0