planering.

hejsan :) <3


Imorgon åker jag till morsan och ska typ fira jul där (; massa roligt jue! <3
Sen på Måndag åker jag, elin, linda,peter,farsan & karlsson till Åland :) härligt ju föfan..  SKa bli så jävla underbart och ennu ett till minne för livet, vi ska ta massa fina bilder på oss, sen ska ja skriva ut de från digitalkameraskrivaren och sen skriva datum och sätta upp de på väggen ;D Men de kmr bli underbart där fan. tänk att hitta bilden om typ 10 år?
Så kommer hem på tisdag kväll nån gång, och sen på onsdag är de nyår och hoppas att det nya året blir massa bättre :) <3 Det kommer nog börja bra i alla fall, ifall jag träffar honom som jag fan vill, men vi har ju bestämt datum så det ska bli så :) ..

Men idag har jag vart med Eliiiin och sen Lindis,  vi har typ inte gjort så mycket, men slappat, varit en sån slapp dag, men de har endå vart roligt;)
Idag när jag skulle köpa cigg, så blev jag ju tvungen att visa legg, farsan & karlsson stod och as garva där bakom ;o skit kul hörru! :D haha

Jimmy och Emma är tsm ;D sött. <3

Men ni får ha de så bra, så hörs vi nog ev. på tisdag kväll <3



"Jag tycker om dig skit mycket ska du veta, du är helt underbar! =) <3"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0