Onsdag.

 Robert Pattinson! <3   Snygging som fan ju!

Tjoho!

Jag och Emma i klassen kom på att vi ville träna ;D alltså typ gymma & spinna! VI kom på de i måndags tror jag det var, och vi ska träna två gånger i veckan, + så har vi idrott i skolan också, två gånger i veckan! ;D så de blir typ 4 gånger i veckan & de e bara skönt, och gratiiis ju,  eftersom de e i skolan typ, bättre än att betala ^^
Så idag hade jag, Emma och dansAmaal spinning  efter skolan =) lyssnade på musik och spinnade lite, Amaal dansade och de var faktiskt fint och emma dansade också :)  vilka pinglor.
Sedan kollade jag runt lite efter julklappar! Men ska åka till marieberg någon gång innan jul och köpa julklappar så de gäller att spara pengar!  Imorgon blir det bowling med klassen & rektorn ska med, sedan efter bowlingen ska vi äta på en kina resturang, och sedan slutar vi!

Är hungrig ;/ så ska väl typ käka något snart!

pussadjöö / Elly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0