lyckad kväll. <3



idag är jag bakis ;/ ..  Kunde inte sova inatt, när jag väl somna typ , en kvart efter så väckte elin mig och sa att hon skulle hem snart, lyckat :P..

men festen blev jävligt lyckad, de var typ jag,elin,emma,adde,peter,jimmy,hani,martin, tubbe, och sen kom anton och någon till men de stack typ hem snabbt ;/ :P  men de kom folk och gick typ.
Vi började dricka lite smått runt 6 tiden, och sen runt 7 kom typ de flesta.  Det blev en kanonkul kväll! =) Blev lite bråk och så men de löste sig, och vi hade väldigt roligt!

det är typ 2 dagar och 9 timmar tills det blir jul =)

Den 29 dec åker jag,elin,peter,linda,farsan och karlsson till åland, sabine kanske ska med. Men de ska bli jävligt kul, att få stå i en bar och dricka :) och de ska bli mycket dansande som förra gången fan! så lääängtar <3


cya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0