idag är de min dag.

Idag är de min dag ;) Fyller 18 år idag, yey! <3 Grattis till mig själv hah. xD


Fått en mobil av farsan, men den fick jag förra månaden, för tidigt, sen fick jag mycket pengar av han och parfymer =) taack <3 .. ska åka lite senare till marieberg med farsan och några till och shoppa lite =) .. Imorgon ska jag till morsan och fira mig etc, sen på lördag ska jag hem för då kommer släkten till mig och sen blire fest på kvällen ;D .. Härligt de ju ;D ..

Nu ska jag väl fortsätta göra i ordning mig och sen dra iväg till skolan, börjar 10.15 och de, först blire fika, sen runt 11 blir det julspel och sen heeeem, julavslutning, =) hihi. <3
 Fast jag ska nog på stan först, sen ska jag gå hem till några och vara där tills farsan kommer ;D .. Sen ska vi åka till marieberg. <3


aja, ska dra nu puss på skinkan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0