í can feel your body.

helluhellu!=)..

Igår var det öppet hus i min skola, klockan 5 till klockan 9. Så jag var i skolan från kl 8 på morgonen till kl 9 på kvällen, helt katastrof ;/ ..  Först åkte jag och Emma till stan och åt på mcdonalds och kollade lite i affärer, sedan åkte vi tillbaka till skolan & redovisade för massa..Sedan fick vi rast till kl 8 , från klockan halv 7 .. Så då gick vi och kolllade på dansuppvisning, och då träffade jag Sanna en stund också;)  rökte och snacka å si sådär <3 Sedan klockan 8 hade jag emma och amaal lektion och massa andra,  till klockan 9, orka ha lektion på kvällen :S , så vi typ halvsov och var helt slut i kroppen haha !

Hade nyss idrott, vi hade DANS!! Vi skulle typ hitta på egna danssteg och sen ta ihop dom,  först två st som visar danssteg, sen lär man sig dom, sen ska man tillslut kunna hela dansstegen som ALLA i gruppen hade hittat på ;D  yeye , de gick väl sisådär, e så jävla trött från igår !! :S så i helgen ska jag mest ta de luuugnt..

Imorgon ska jag kanske gå på bio med tvillingen & myyyyysa och äta gottis!  De blir bra de. <3

kyss&Smek. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0