huhu

Idag åkte vi och bowla med klassen (; fan vad sämst jag var haha, men sen börja turen vända sig lite grann ;D fick först en strike och blev lycklig haha, sedan gick de sådär, sen fick jag 4 strike I RAD!! ja bah yeees ;D men förlora endå, för jag fick de i rad typ när vi nästan slutade, aja lite kul iaf ;D .. Sen gick jag och ngr i klassen och käka på kina resturangen=) och satt där i typ en och en halv timme, sen så träffa jag Therese som jag inte sett på ett antal år så de var mysigt det (:  sedan träffade jag tvillingen, och vi åkte till marieberg och bussen tog 1 timme att åka dit ;O sen gick vi där och köpte julklappar och skämde ut oss totalt xD .. alla glodde fan på oss, men vi e ju bäst?! Sen åkte vi hem , och kom nyss hem <3 bäst dag :) ..

Och nu snackar jag med lilla emelie i telefonen, måste ses snart älskling :) <3


Pussadjöööö // Ellyyyy.



ps. fyller år om exakt en vecka :) d.s <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0