faktaa!!

huhu, här kommer lite fakta om mig, ni som inte känner mig haha ;D



Om dig:
Namn: Elin Alexandra Rapp.
Smeknamn: Elly sen barndomen (:
Född: 1990-12-18.
Piercingar: Läppen och näsan, & sen öronen dårå:)
Tatueringar: ingen..
Längd: ca 170 cm typ.
Skostorlek: 39/40.
Hårfärg: Blondiiin.
Är du kär i någon: nejfan.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, i Los Angeles.
Tänker du på självmord: näe?
Tycker andra att du är attraktiv: kanske de?
Dricker du: aa ;D men inte just nu^^
Använder du droger: aldrig i mitt liv :S
Röker du: japps.
Vilket shampoo använder du: de e typ olika.
Vad är du rädd för: inte dig i alla fall.
Gillar du att tvätta: haha nej, ibland kanske ^^

Din första:
Operation: aldrig haft.
Första piercingen: När jag var 13 år.
Första priset: vene?
Första husdjuret: min förra katt Tussan, som jag hade när jag var liten.
Första semestern: Hm de minns jag inte? men typ när jag var några månader.
Första konserten: vene.
Första kärleken: 14 år.  och sen när jag var 8 år om de räknas :D

Just nu:
Äter du: nej, åt nyligen..
Dricker du: nej inget nu,
Ska du: snart gå på idrotten.

Lyssnar du på: NORDMAN! :)

Väntar du på: ditt nya liv.
Tittar du på: dataskärmen.
Har du på dig: Mjukisbyxor, stor tjock tröja och skor ;D


Din framtid:
Barn: jaaaa, vill ha typ 2 st.
Giftemål: kanske de.
Karriär: förskollärare.
Läppar eller ögon: Läppar.
Kramar eller kyssar: kyssar.
Kortare eller längre: vene.

Har du någonsin
Kysst en främling: typ.
Tappat bort glasögon/linser: har inge så.
Brutit ett ben: aa.
Rymt hemifrån: jaa haha när jag var liten, rymde iväg med wille ;D
Röntgats: mm.
Krossat någons hjärta: aaa ;/
Nobbat någon (som haft känslor för dig): typ.
Gråtit när någon dött: mm.

Tror du på:
Gud: ne jag tror mest på något helt annat :)
Mirakel: kan hända.

Aliens: vene.
Magi: nej.
Himlen: vetej riktigt vad jag tror.
Tomten: haha självklart ;);)
Kyssas på första träffen: kan hända.
Änglar: nej, isåfall finns dom på marken;o

Senaste:
Film du hyrde: sista filmen ja såg var ensam hemma :D skit söta filmer jöööe.
Film du köpte: ingen aning.
Låten du lyssnade på: Techno.
Låten du hade på hjärnan: hahhaha, i elins mp3 =) hennes favorit låt, minns ej va den hette.
Låten du laddade ner: techno, techno och TECHNO!! :D
Personen du ringde: Emsan.
Tv program du tittade på: Desperate housewifes.
Personen du tänkte på: mig själv :D

För eller emot:
Långdistansförhållanden: För.
Utnyttja någon: emot.
Självmord: emot.
Att använda droger: emot.
Sex före äktenskap: för.
Köra onykter: emot.
Förhållanden: för.


Favorit:
Mat: kina mat ;)
Låt: de e nog nordman, för han har jag gillat sedan barnsben.
Skådespelare: Robert Pattinson och James Lafferty!! <3<3<3
Sak att göra:  typ umgås med kompisar och åka till åååååland ;)
Dryck: coca cola ibland.
Bil: vene..

Har du nånsin:
Gråtit över en pojke: typ.
Ljugit för någon: mm.
Varit i slagsmål: typ.
Blivit arresterad: aa xD

Antal...
Gånger du varit kär: 2-3 gånger jag varit riktigt kär..
Gånger ditt hjärta brustit: ingen tror jag.
Hjärtan brustit på grund av dej: vene.
Personer från grundskolan du har kontakt med: de är väl runt 6-7 st.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: de vet jag fan inte.
Ärr du har på kroppen: inget?

Senaste:
Bok du läste: Brevvännen ( handlar om en pojke som blir brevvän med en mördare) as spännande bok för i helvete :)

Personen du fick mail av: vetej, inte kollat det än.
Personen du fick brev av: år sen?
Personen du fick sms av: Maaaria.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: aldrig?
Saken du köpte: julklappar :D

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Är i skolan en sålänge, så typ inget förutom att kolla på Lucia -.- somna typ xD

Var det kul: njae.
Hur tidigt stiger du upp: kvart i 6.
Gillar du att slåss: nej.
Vad ska du göra ikväll: jag har ingen aning, kanske träffa någon? SÄG TILL! 
Är du seriös: mm, är du?
Var har du ont: överallt, träningsvärk xD men speciellt ryggen, har problem med den.
Använder du hårspray: jadå.
Kan du stå på händer: kunde i alla fall, men kan fortfarande hjula(hur man nu stavar) :D
Favorit serie: ONE TREE HILL!! <33
Håkan Hellström eller The Ark: ingen ;S äckligt ju.
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: nja, inte så mycke.
Är du glad nu: sådär.
Var du glad igår: ja:D en härlig dag, längesen man hade en sån dag=) <3
Känner du nån som jobbar på sjukhus: nej.
Stockholm: ja, massvis :D
Göteborg : ja, massvis där med :)
Kan du sjunga: hahahah nee, men på fyllan sjunger jag jämt xD
Mer värt än guld: min familj & kompisarna.
Spaghetti eller makaroner: makaroner, fast de smakar nästan lika dant :D
Ett land jag helst vill besöka: LOS ANGELES!! men ska till London i maj ;)
En tand jag vill ska lossna: ingen.

Jag tycker du är en gås: och jag tycker du liknar en gris.
Påsar: ih?
Ska bli skoj: att typ fylla 18 år snart :) och julafton ;D <333
Ska inte bli skoj: jag vet inte.
Sparar till: London.
Väntar på: att få gå hem.
Pålägg som gäller: inget speciellt.
Dagens dryck: Coca cola! :)


Have a  nice day, and see you later ;D


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0