***

18 år i övermorgon :) <3 Toorsdag! yey,. <3

Idag har jag inte gjort så mycket, började sent idag och sen hade jag en lektion och sen slutade vi för massa lektioner var inställda etc, jaja . Sen när jag kom hem blev de snacka i tel med eeeeemelie! Det är alltid roligt det. Sen film, sen inte så mycket, ska väl snart äta och sen sova, skit trött nu för tiden ju!  och på torsdag fyller jag 18 år, och då blire väl nått vi gör, sen fredag ska jag och Eliiin gå och köpa saker till festen som det kommer att bli på Lördag! Sen lite senare runt 5-6 tiden ska jag till morsan och fria mig där hos dom och några till etc =) Sen på lördag kommer typ släkten hem till mig och de, och senade blir de ju partyparty hemma hos mig! ( : ..  haha hela min veckas planering ;)  Men nu ska jag väl typ äääta lite grann, och sen film och sen sussa kudde.


LiiiRa & LiiiGu <33

// Elly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0