Pointless.

hejsan..

I lördags åkte jag till mormor, skulle sova där med min syster, för skulle vara barnvakt åt henne sen på söndagen :P..
Och idag så gick vi på stan (: köpte en tröja, skit het (: sen fika vi och sånna små saker (; ..  men kul vare allt..
och nu ska jag stanna hos morsan tills imorgon , & då ska jag leka med ElinPelin. <3

Allt känns så jävla meningslöst .. jag vettefan va jag ska göra liksom;S .. Jag älskar killen som fan, men jag kan bara inte, ååååh, de e så jävla svårt att ens försöka.. Jag kan liksom inte vara ensam, ja måste vara med någon hela tiden för att  åtminstone kunna le lite etc :S gah .. de e så jobbigt och svårt juu ... Hur ska jag göra? ... För jag och han kan inte vara tillsammans, men jag kmr alltid älska han .. men hänt massa saker,så vi kan ej va tsm .. men gah :/ aja , kmr inte kunna glömma han , men ska iaf försöka gå vidare , va me vännerna, försöka ha lite kul även fast det är jobbigt.. De e väl det jag får göra..




Ska till London den första maj tills den 8 maj, längtar <3 fast de e långt kvar. Ska dit med morsan och mina två systrar . Älska <3

Puss&kram .. / ElluU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0