Reason to cry.



  NattaÄlsk, EllyTragisk, Dinasyster och Maddehjärtat. <3

hejhå stortå.

I tisdags kom Madde och Diiina till mig (: it was fun to meet you girls <3 ..
fast dom ska hem imorgon .. Men igår hade vi en jätte rolig fest (: där kom nära och kära..
De var i alla fall jätte roligt.. Men vi började för tidigt så festen höll inte på så länge! Men sen decka vi väl runt 04.00 något (;
Minns inte så mycket, men roligt var det att festa med er folket.

Jag fick också en glasbit i foten, och den har typ gått in för långt så allt är knas, får ej ut den , men de gör ont om jag snuddar där ja fick in den, och kan inte gå normalt heller.  not fun! :(
Menmen, den kanske kmr ut någon gång, får la se...


Just nu väntar jag på Chriss och natta, vi ska ha en rolig kväll (: i alla fall försöka för min del.

Alltså allt är så jävla tragiskt, jag orkar fan inte ett jävla piss längre. VAFAN E DITT JÄVLA PROBLEM?? en liten rolig kväll en gång, och de blir kallabalik. jag orkar inte. seriöst. Mitt liv är så jävla meningslöst. varför? varför? varför?

sug kuk och dö. bye / Elly.


Jag älskar dig bästavän !! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0