My life is pointless.

" You are not coming back, i got a reason to cry! "

Skolhelvetet börjar på tisdag :/ .. palla .. Men ska bara gå på tisdag och onsdag , och kanske en liten stund på torsdag! För sen kl 9 på torsdag kväll går båten till Gotland, så vi ska åka härifrån runt 4-5 eller tidigare dit ..
Ska ju på begravning på fredag :/ <3 ..
Så ska ta ledigt på fredag och Måndag, för måndag morgon går båten hem igen :/ .. Livet är svårt alltså.

Åkte hem igår från sthlm, var bara där en dag, massa knas hände så vi vart tvungna att åka hem ! Gah ! noot good.

Hela mitt jävla liv är helt jävla meningslöst!! Jag vettefan vad jag vill längre, jag orkar inte ett jävla piss anymore!
Jag vågar fan knappt sova ensam längre, är rädd för att gråta över allt och ja vetej mer .. Jag är så van att sova me kompisar ( har gjort de i några veckor nu ) och sen sova borta.. Sen igår när vi kom hem, så skulle ja sova ensam hemma , asså farsan var ju hemma men ingen kompis kunde sova här, så ja somna inte förns 3-4 eftersom att jag låg och tänkte hela jävla tiden! Gooooh! åååh livet är svårt som fan och jävligt hårt.



"I was broken and alone, i wanna rest my bones. The sun is shinig now, but still im feeling cold. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0