Hemma igen :(

Köpte den här klänningen på Gotland (; vad tycks?

Kom hem från gotland imorse. Båten gick 00.50 , fast den var försenad, .. Den kom fram runt  4-5 tiden, sedan åkte vi bil från nynäs till örebro..och vi kom fram kl 7 - halv 8 ... Faaan! Jag saknar GOTLAND som fan !! Men ska dit igen den 21 augusti, för den 22 är de begravning där borta.. SÅ då stannar vi där hela helgen, ska ta ledigt från skolan då..

Det har varit jävligt kul på Gotland faktiskt, har blitt brun då med =) .. De hade liks inte regnat på över 2 månader, bara vart kanon väder.. Men sen när patrik kom så började de faktiskt regna, dom på Gotland var iaf glad, men inte vi (: hade blitt solberoende.. gah <3 .. Gotland for ever i alla fall.

Sen hände de såklart massa strul mellan mig & jonte, vi har väl typ gjort slut, ååååh, ja vet inte vad jag vill längre, jag älskar han så ooooooooooooootrooooligt jävla mkt, men fan ! ....
fan hur blev de stor text :S ? .. fattar nada.

ses hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0