allt är skit!!

Det förra inlägget blev helt cp :S råka trycka på någon knapp så att de blev stor text och så att man knappt kan se vad jag skrev ;S ursäkta.. försökte få tillbaka vanliga texten men datorn vägrade (; heh..

Allt rasar samman.. jag orkar verkligen inte ta all skit längre!  Jag och jonte har i alla fall gjort slut nu , för jag orkar inte med all skit  och sånt, och så har ja fått höra en massa! Hur kunde du göra så ? :S vidrigt.. Fan jag älskade och jag äälskar dig fortfarande så jävla mycket, svårt att beskriva, och kommer alltid att göra det.. Men ska försöka glömma dig nu, även om de inte går så ska jag i alla fall försöka gå vidare. Hitta på något kul i stället för att sitta hemma och vara ledsen liksom. Har i alla fall folk som tröstar en , och finns för en .. Jag kommer fortfarande att ha kontakt med Svensson familjen, mie & sabbe & de. <3 dom e för underbara! .. Men just nu vet jag inte vad eller hur jag ska ta mig till? allt känns så jävla hopplöst.. Trodde att de funkade mellan oss, men hade visst fel ... och de jag har fått veta nu, fan alltså..gah..
Jag orkar orkar orkar inte längre. Fan varför ska allt vara så svårt? och varför ska allt hända på samma gång? hänt massor av annat saker också, och varför just allt på samma gång? :S
Varför varför varför varför?

Ska försöka komma upp till Dina snart (; saknat dig bruden och vi bara mååååste ses... ska försöka få tag på pengar :/ .. vill inte vara här i örebro, vill komma till dig i några dagar och umgåss, komma bort från örebro en stund. ! <3 <3 <3 <3 !

aja, nu vet ja inte vad jag ska skriva längre!

take care / ElluU..

xoxo.


Kommentarer
Postat av: Diiina

Såå jävla söt du är gumman .

Jag hoppas att det ordnar sig med kärleken.

vet hur hårt det är men det är bara att kämpa på..

Hoppas att du kommer så jag får höra dig skratta och le och få en kram.:D

JagÄlskarDigElinRapp<333

2008-08-08 @ 00:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0