Good song!



Jag tänker tillbaka på hur det var förut!
Det var alltid vi då! VI tjejer!  Vi sjöng den låten tillsammans hela tiden, t.o.m i bussen =) And soo what if people dont like our music?  ^^  haha!
Sitter i skolan och ska plugga med Nada, men de går inte så bra så vi tog denna data!

På fredag ska jag till Jonte! Jag ska åka dit med Natta, alltså ja ska prata med jonte för det har varit lite si så där med oss!  Jag älskar han såå mycket, & jag hoppas att han älskar mig med, eller de kanske han gör ;) Men alltså jag vill att allt ska vara som förut,  =(  Folk glider ju isär, men jag vill aldrig att vi ska de :/ Eller de kmr vi inte göra, iallafall inte jag? Jag går och är orolig hela tiden på mig & jonte, "shit tänk så lämnar han mig snart?" eller så? man vet ju aldrig =( Det kan bara komma =( Men just nu är stackarn sjuk! =/ .. Så jag ska ta hand om honom  på fredag och sen hoppas jag att han vill prata med mig så att vi löser det här! Jag älskar dig så otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0