En vanlig blogg!

Idag hade jag engelska nationella i skolan  och ett till prov, men det gick ganska bra tror jag =) !

Läste på aftonbladet om att en kille som kallades trämannen , hade vårtor över hela kroppen och hans händer och fötter och allt såg ut som trä :O Såg jätte läskigt ut =/ Tycker det är synd om han :P .. Att knappt kunna äta eller skriva eller gå normalt eller ens gå till affären =/ !  Man fick ju se hur han såg ut också.

Imorgon ska jag träffa Elin en stund innan jag ska till sthlm med Natta =) De ska bli väldigt kul! Hoppas jonte vill snacka med mig imorgon bara. Han låter så sur i telefonen =( åååh, Jag älskar dig forever ! <3  och jag börjar få konstig röst igen så fort jag anstränger mig för att prata. Not fun =/ .. Just nu sitter jag hos morsan och ska snart kolla på tv sen sova, fan as trött hela dagen, somna en stund förut idag haha ! jaja, vetej vad jag ska skriva så jag förlänger tiden med shit [; !

Have a nice day everyone! / Elly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0