En helt vanlig halvdag.

Hejjhååå! Fan äntligen börjar sommaren närma sig =) !  Göttans, ! Ska träffa ElinPelin idag, det var faktiskt rätt så längesen så de ska bli kul, vi ska gå en lång promenad i de sköna värmen =) !
Just nu sitter jag i skolan, ska ha gym snart nån gång =) .. Morsan och syrran åker till England idag =/ Lyllooooo0s!
Jag har inte så mycket intressant att skriva just idag ;o ..
I fredags åkte jag till min ääääälskling, och skulle åka hem på söndag, men de blev ändringar =/ .. Vi åkte med pendeltåget till själva sthlm terminalen, och skulle beställa biljett till Natta, jag hade redan en biljett! Så när natta skulle beställa så säger han - det är tyvärr fullt.. då kollar Natta på mig med stora ögon och typ inom sig säger hon ; säg något? .. Så då säger jag ; Men hallå? Jag har redan en biljett och då måste ju hon också få en? :S .. Han bah ; vi kan tyvärr inte göra något,.. Så vi blev verkligen helt panikslagna haha! Sen ringde farsan mig och jag förklarade, så vi beställde om biljetter ; åk 2 betala för 1 ", så vi åkte hem på onsdagen istället =) men jag hade endå feber etc ;D Och jag fick ju vara med min lilla älskling en längre stund :) Jag älskar han mest på hela joooordeeeen & de gör inte duhu hiihi! <3

Nu ska jag gå och köpa en macka,

Pussis , / Elly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0